RSS
czwartek, 25 sierpnia 2011
alveo

Od pewnego czasu tz od lutego wraz z panem M pijemy sobie ten oto preparat. M jest od 6 lat cukrzykiem …od 6 zdiagnozowanym cukrzykiem a moja tarczyca działała ostatnio troszkę nie tak jak powinna.  Co dziwne od jakiegoś czasu około 3 miesięcy cukier M znacznie się uregulował a ja w jakiś tajemniczy sposób gdzieś po drodze zgubiłam 10 kilosów . moim zdaniem po prostu tarczyca zaczęła funkcjonować prawidłowo, niestety czasu na zbadanie jej brak. Preparat ten nie jest lekiem jest mieszanką 26 ziół które mają na celu doprowadzić organizm do homeostazy, równowagi znaczy się . polecam preparat .  zostałam jego dystrybutorem. Nasze organizmy się oczyściły, odporność się podniosła.

Skutkiem ubocznym na początku mogą być biegunki(u mnie występowały), wysypka , bóle głowy i jednym z większych i często występujących jest nic innego jak dodatkowe pieniądze które biorą się z poleceń tego produktu i innych produktów tej firmy.

Dzieciaki spożywają PINKY – preparat  pełen witamin , minerałów oraz ziółek. Zaczęłam też od tego tygodnia podawać im naszą mieszankę i mam nadzieję że połowę jesieni i zimy nie przesiedzą chore w domu.

A preparat ten nazywa się alveo firmy akuna.

Od razu przestrzegam przed kupowaniem na allegro.

Niby butelka wygląda  tanio , no taniej niż u dystrybutora ale tam nie dowiesz się jak wejść w system zniżek ,jak polecać i zarabiać w sposób miły i przyjemny .

Powiem więcej Akuna robi na allegro tzw zakupy kontrolowane i zawiesza tych dystrybutorów jest to  po prostu łamanie zasad firmy .

Mała prezentacja produktuJ

Alveo firmy Akuna jest idealnym zestawieniem skutecznych i aktywnych substancji pochodzenia roślinnego i jednym z najbardziej uniwersalnych produktów dostępnych na polskim rynku. Alveo jest to produkt, który równomiernie odżywia nasz organizm i zawiera w sobie wszystko to, co jest potrzebne, aby mógł funkcjonować prawidłowo.

Co daje stosowanie Alveo firmy Akuna?

  • większą odporność na obciążenia i schorzenia organizmu,

  • mocne serce i zdrowe naczynia,

  • prawidłowe funkcjonowanie układu trawiennego,

  • elastyczniejsze mięśnie i stawy,

  • lepszą kondycję i mniejsze zmęczenie,

  • profilaktykę chorób nowotworowych,

  • dłuższą młodość,

 

www.agnieszkastarzyk.akunapolska.pl

 

14:12, astusia
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 14 listopada 2010
 

Jedno małe pytanko :

czy może którejś z odwiedzających czasami tego bloga (ze względu na częstotliwość dodawanych notek odwiedzających jest raczej nul czyli zero), ale zapytać nie zaszkodzi a więc

czy komukolwiek zdarzyły się po zaprzestaniu karmienia piersią wycieki mleczne z piersi. Zaznaczmy po roku od odstawienia dziecka!!!!!!!!!!

jasne że byłam najpierw u gina ten skierował mnie na badania , poziom prolaktyny i tarczycowe i wszystko w normie , potem usg piersi i tarczycy i dalej wszystko ok a z cyców jak eciało tak leci . Nie są to jakieś ogromne ilości ale czy to możliwe że laktacja powróciła??? może tak jak mój pies tzn suka po każdej cieczce ma urojoną ciąże a potem mleko w wymionach to co ja też mzm jakąś podświadomą chęć posiadania trzeciego dziecka!!!!!!!!!!!!!!!!

nie kategorycznie odmawiam dwie sztuki to o półtora za dużo a 3 to normalne chyba bym sie załamała . Ale tak na poważnie cholera cóż to być może ??? może ktoś ma jakieś doświadczenie w tych sprawach np dr. Ewa :)

w tym tyg powtórzę badania bo miną miesiąc od poprzednich a grubne że ho ho

i moim zdaniem to niedoczynność tarczycy ale dlaczego wyniki były w normie ?

21:55, astusia
Link Komentarze (2) »
środa, 14 lipca 2010
 

Jestem szczęśliwa , jestem szczęśliwa patrząc jak dziewczyny bawią się w basenie, jak jedna drugiej stara się pomóc, jak dzielą się juppikiem .

Oby tak zostało . Pomijam incydenty typu Maja rzucająca się z pazurami na Laury włosy nie dostając wiaderka w piasku.

Ogólnie jestem zadowolona.

Dziś na ogródku próbowałyśmy dodawać i odejmować szło super

-Laura a ile będziemy miały lodów gdy mamy trzy i dokupimy jednego?/

  • cztery, pokazuje na paluszkach

  • a ile będziemy miały jak mamy pięć i zjemy jednego?

  • Cztery

  • a jak mamy cztery i babcia zje nam dwa

  • to będzie ją bolał brzuszek

  • :)

bystrzak

mama w pracy dziennie siedzi starsza u babci do 16 a mała u opiekunki a od poniedziałku złobek wita.....

mam stresa , serce mi pęka lecz nic nie poradzę

państwowe oczywiście nas nie przyjeły wiec mamy prywatny ....zobaczymy

11:08, astusia
Link Komentarze (2) »
czwartek, 03 czerwca 2010
ha ha

Laurę ugryzł komar w nogę.

Drapie się i drapie w końcu mówi do mnie

-mamo doli mnie ta noga , normalnie boli, boli jak z cebra.

:) :) :)

coś tam słyszała że jak z cebra ....napewno że leje ,więc dlaczego nie może też oleć jak z cebra.Jej teksty czasami rozwalają.

Dziś musialam jej opowiadać o tym jak bocian włożył ją mamie do brzuszka( bo taka u nas wersja obowiazuje, bocian przynosi dzieci do brzuszka i tam rosna a później lekarz je wyjmuje). Po chwili zastanowienia stwierdziła że wszystko rozumie tylko nie pamięta jak tam było w tym gniazdku u bociana i jak ona weszła do tego brzuszka jak ten bocian ją na nim położył......no to wersja została upiększona o wchodzenie do brzuszka przez pępek.....

Matko naprawdę pytania i teksty są zabujcze:)

a Maja nareszcie mamuje;)

ulubionym zajęciem małej stało się wyjmowanie z kosza na śmieci pampersów lub innych skarbów , przynoszenie ich do pokoju po czym biegiem odnoszeniem na swoje,,miejsce".

Urlopu jakiegoś mi się chcę i ciepła i słońca i spokoju.........

moja odskocznia

22:49, astusia
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 02 maja 2010
 

No i stało się zostałam odnaleziona w sieci przez ,,realna „ znajoma no nie mogę !!!!

trzeba coś zmienić . Nie chciałabym zakładać hasła lecz jeśle będzie trzeba to to zrobie.

Zawiesiłam sie oj tak......często mi się to zdarza

Majka skończyła rok ...jakiś czas temu . Chodzi i naprawdę wszedzie jej pełno .

Ulubine zabawki mojego młodszego dziecka to....kable tak wszelkiego rodzaju kable !!

staneło na tym że dosała od nas ładowarkę z jakiegoś starego telefonu i myszkę na kablu i dziecko jest w pełni szczęścia :)

Z Laurą mamy małe problemy w przedszkolu małpa sie nie odzywa i koniec a w domu naokrągło gada piszczy , skacze, wariurie , nie słucha i wszystko co złe diablica normalne. W przedszkolu dziecka nie ma- anioł. Wychowawczyni zaproponowała wizytę u psychologa załatwiłam takie spotkanie i piątego maja zobaczymy co powie pani psycholog, czy nam pomoże?.

Pewnego dnia zaproponowałam jej lody po przedszkolu o ile pani powie ze ładnie mówiła i dziecko zaczęło mówić – przekupstwo pomogło , twierdze nawet że czasami jest potrzebne .

Zawsze się wstydziła mam nadzieje że z wiekiem jej przejdzie.

22:44, astusia
Link Komentarze (2) »
piątek, 05 marca 2010
pestka i ja
00:08, astusia
Link Dodaj komentarz »
środa, 03 marca 2010
:)

http://http://www.youtube.com/watch?v=peL8i-zUzLc

dziewczyny i my mały skrót:)

09:00, astusia
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 21 lutego 2010
.......

Dlaczego kobiety zdradzają??

Czy może to rutyna? Czy może brak zrozumienia przez partnera?

Cholera w naszym związku wieje nudą, że hejjjj.

Nie chce się nic, sex, jeśli jest przypomina tylko i wyłącznie zaspakajanie potrzeby, zero romantyzmu jakiegoś pożądania i w ogóle zima. Chce mi się gorącego, namiętnego sex a może zrozumienia i czułości no i cholera zaufania. Czyżby to już wiosenna depresja??

18:53, astusia
Link Dodaj komentarz »
środa, 10 lutego 2010

wczoraj po przedszkolu u babci Laura  troszkę kaszlała spytałam czy dobrze sie czuję , była lekko zmierzła wiec pomyślałam że coś ja chwyta

- nie dobrze się czuje- odpowiedziała.

mama na to więc jeśli jutro będzie coś nie tak to zostaniesz w domu.

Dziś rano mała zwleka sie z łóżka wchodzi do pokoju i mówi

-mamaoooo bardzo boli mnie brzuszek wiesz..

naprawdę??

-tak mamusiu zostane dzis w domu wieś bo ja tak sie żle ciuje wieś..

no jak to w domu

-no nie pamietaś jak wczorj u babci mówiłaś, jak będzie źle to nie pójde do przedszkola więc nie ide, prawda?

no i nie poszła. Powiedzialam ? powiedziałam na przyszłość trza się pilnowac bo inaczej dupa blada :)

15:07, astusia
Link Dodaj komentarz »
sobota, 06 lutego 2010
pestka:)

TRZECIE ME DZIECIE 5.02.2010 ZOSTAŁAM MAMĄ TRZECIEJ DZIEWCZYNY OTO PESTKA :) MOJA PESTKA:)

09:17, astusia
Link Komentarze (2) »
 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 18
Zakładki:
ubranka dzieciece
ubranka dzieciece
BAJECZKI ;)
LUBIE